Intelligentsia: B2B content marketing op maat over koffie

Op maat gemaakte content, ook wel bekend als ‘custom content’, is een populaire vorm van B2B inbound marketing. Custom content is een hoge kwaliteit contentvorm die veel aandacht vereist voor de vormgevers en schrijvers. De kracht van deze content schuilt in het vermogen om hoog in zoekresultaten te eindigen met unieke content waarmee toegevoegde waarde geboden wordt aan doelgroepen.

Continue Reading …

HBO en Johnnie Walker introduceren White Walker whisky

Uit het koude noorden komen de White Walkers en de Nachtkoning. Zij brengen de kou van de winter met zich mee. Johnnie Walker werd geïnspireerd door deze mysterieuze en gevreesde personages. Zo ontstond White Walker door Johnnie Walker, een blended whisky waarbij ijs en kou overheersen!

White Walker whisky

GoT-fans kunnen hun geluk niet op.

Continue Reading …

Picnic stuurt gepersonaliseerde Infographic aan klanten

Boodschappen bezorgdienst Picnic viel bij één van onze lezers op dankzij een originele mail die Picnic verzond aan klanten.

Duurzaamheid en persoonlijke statistieken

Consumenten bestellen boodschappen online bij Picnic, bekend van de opvallende elektrische bezorgauto’s.

Het assortiment bestaat uit veel biologische en/of duurzame producten.

Continue Reading …

11 Goede Content Marketing voorbeelden met écht resultaat

Om de beste Content Marketingstrategie te ontplooien heb je goede, inspirerende en out-of-the-box voorbeelden ter inspiratie nodig. Daarom selecteerden wij deze 11 inspirerende (en misschien wel de beste) Content Marketing voorbeelden voor je.

De 11 Content Marketing voorbeelden

1. Gepersonaliseerde etiketten van Coca-Cola

Het is wellicht de marketing grootvader van alle bedrijven ter wereld.

Continue Reading …